duminică, 31 ianuarie 2010

        Daca in vacanta pot spune ca m-am relaxat, acum trebuie sa revin la vechile obiceiuri kitsch-oase. :D
Vorbesc de origami si quilling desigur. Nici ca puteam uita de asa ceva. Origami nu am mai facut cine stie ce. Inca lucrez la piesele pentru cateva 'modulare' dar in acelasi timp mai fac cate ceva quilling. Doar se apropie noi sarbatori (14 Februarie, Dragobete, 1 si 8 Martie) asa ca modelele sunt numai bune pentru daruit.
         
     Felicitari, figurine, modulare, cutiute impodobite si multe alte inventii iti pot delecta privirea si iti pot inveseli camera. Iata cateva din modelele care le-am facut in vacanta si cateva de curand, sper sa va placa:


      Cam astea sunt, momentan. Urmeaza sa mai adaug poze cand le termin si am timp. Dar e cam greu sa ma hotarasc ce sa fac mai intai.Sunt foarte bucuroasa pentru ca am gasit cateva carti cu origami superbe asa ca abia astept sa incerc modelele noi si sa pun pozele cele mai reusite. Dar nu ma pot hotara care s-o fac prima, cam greu, cam greu. :P
      Pana atunci o sa ma lupt cu nevoia de a invata pentru examene si dorinta de a face origami si quilling. O sa revin.
      Pupicei dulci tuturor.


>>kiss<<

Un comentariu: